Följande tio punkter beskriver ganska väl hur en terrier betraktar ägandeförhållanden mellan dig och sig själv.
Lagen gäller allt som råkar komma i din terriers väg.


- Om jag tycker om det så är det mitt
- Om jag har det i munnen så är det mitt
- Om jag kan ta det ifrån dig så är det mitt
- Om jag hade det förut så är det mitt
- Om det är mitt så kan det aldrig vara ditt på något vis
- Om jag tuggar sönder det så är alla bitar mina
- Om det ser ut som mitt så är det mitt
- Om jag såg det först så är det mitt
- Om du leker med något och lägger det ifrån dig så är det automatiskt mitt !
- Om det är trasigt eller tråkigt så är det DITT
- Om det går att äta, så är det absolut mitt !

En gammal lag men ack så sann...

söndagen den 17:e oktober 2010

Hahaha, mina drömmars man ;)

Av nån HELT outgrundlig anledning så drömde jag faktiskt om denne man inatt, och ja vi hade nån form av kärleksrelation......hm, man kan ju undra varför i hela fridens namn jag drömde DET, och om just honom??!!
Nån som kan drömtydning ;D

3 kommentarer:

Systerdyster sa...

Oj! Nu är goda råd dyra. SÖK HJÄLP!!!
Äh, jag bara skojar. När jag såg Stenarna (på världens vackraste idrottsarena, där bästa laget har sin hemmaplan) för sådär 7 år sedan, var jag djupt imponerad av att Keith Richards skuttade runt på scenen och formligen sjöd av liv. Ganska otroligt för en person som levt det liv han gjort.

Nä, din dröm tyder på att du snart kommer bli förälskad i ett Jehovas vittne som kommer att knacka på just din dörr. :-) Kramen!

Anonym sa...

Kan det va så att enkelt som att det fattas en karl i ditt liv??? själv drömde jag om Misty...men det var en rumsren dröm...annars har jag drömt om en kändis ja me...gissa vem, heheheh.Mor

Gullan sa...

Systerdyster: Iiiiiiiiiiiiaaaaaa, om jag blir förälskad i ett JV så kommer jag sätta mig på första bästa plan till USA och leta upp Keith för då är VERKLIGEN goda råd dyra haha!

Jag hade velat se Stones just för Keiths skull, har ju tyvärr aldrig sett dom:(

Det kanske är som morsan säger att det är en karl som fattas i mitt liv (och dit räknas INGA Jehovas vittnen *asg*), fast näääää, jag har det så bra å lugnt å mysigt med Tindra, å för den delen så får vi inte plats fler i min säng och jag vet inte vad karlar brukar tycka om att ligga på en filt på golvet ;)

Kram till er båda!